Digimarkkinointi blogi tarjoaa tietoa ja ohjeita miten digitaalista markkinointia tehdään menestyksekkäästi. Haluatko tietää mitä sisältöjä Digiagentin verkkosivustolta löytyy? Katso kätevä sivukartta. Ohjeet asiakkaille löydät alla olevasta kategoriasta Ohjeet.
Prospektointi on myynnin ja markkinoinnin prosessi, jossa etsitään ja tunnistetaan
Asiantuntijabrändi tarkoittaa henkilökohtaista brändiä, joka rakentuu asiantuntemuksen, osaamisen ja uskottavuuden
Henkilöbrändi tarkoittaa yksilön julkista ja ammatillista imagoa, joka perustuu hänen
Kirjanpito on yrityksen taloudellisen toiminnan systemaattista seurantaa ja raportointia.
Rahoituslaskelma on taloudellinen raportti, joka kuvaa yrityksen rahavirtoja tietyllä ajanjaksolla.
Kannattavuuslaskelma on taloudellinen laskelma, joka arvioi yrityksen taloudellisen kannattavuuden ja
Myyntilaskelma on laskelma tai ennuste, joka kuvaa yrityksen odotettuja myyntituloja
SWOT-analyysi kertoo liikeidean, yrittäjän ja yrityksen vahvuudet, heikkoudet, mahdollisuudet ja
Liiketoimintasuunnitelma vastaa kysymyksiin miksi yritys on olemassa, miten yritys toimii,
Toimitusjohtaja hoitaa yhtiön juoksevaa hallintoa hallituksen antamien ohjeiden ja määräysten
Juha Savilaakson parhaimmat LinkedIn postaukset sisällysluettelo muodossa.
WordPress verkkokauppa on monipuolinen ja joustava ratkaisu kaikenkokoisille yrityksille. WordPress
WordPress hakukoneoptimointi sisältää verkkosivuston teknisiä säätöjä sekä sisältöjen määrän ja
Google hakukoneoptimointi parantaa yrityksen näkyvyyttä paikallisesti kartalla ja Googlen palveluissa,
Sisältömarkkinointi perustuu ajankohtaisiin, laadukkaisiin ja monipuolisiin sisältöihin, joita tuotetaan kaikkiin
Sosiaalisen median markkinointi hyödyntää sosiaalisen median alustoja yrityksen tuotteiden ja
Sähköpostimarkkinointi toimii automaattisena myyntikanavana, jossa viestit menevät suoraan potentiaalisille tai
Affiliate-markkinointi eli kumppanuusmarkkinointi on markkinointia, jossa yritykset maksavat palkkioita kumppaneille
Facebook mainonta mahdollistaa mainosten kohdistamisen tarkasti eri käyttäjäsegmentteihin. Se perustuu
Google Analytiikka tarjoaa yksityiskohtaisia tietoja verkkosivujen käyttäjien liikenteestä ja käyttäytymisestä.
Google Hakukonsolin avulla voidaan analysoida Google Haun toimivuutta. Voidaan mitata
WordPress ohjeet sisältävät tärkeimpiä käyttöohjeita WordPress julkaisualustan käyttöön.
Hakukoneoptimointi prosessi kuvaa hakukoneoptimoinnissa tehtävät vaiheet.
Kilpailija-analyysissä selvitetään kilpailijan vahvuudet ja heikkoudet.
Google analytiikka raportit auttavat ymmärtämään verkkosivuston liikennettä ja tapahtumia sivustolla.
Uutiskirje voi sisältää vinkkejä tuotteiden ja palveluiden käyttöön, ajankohtaisia tarjouksia
WooCommerce lisäosat mahdollistavat eri toiminnallisuudet WooCommerce verkkokaupassa, joka toimii WordPress
WordPress lisäosat mahdollistavat eri toiminnallisuudet WordPress verkkosivustolla.
Tekninen hakukoneoptimointi on pakko suorittaa riittävän Google hakukone näkyvyyden saavuttamiseksi.
Digitaalinen palvelumuotoilu auttaa onnistuneen digitaalisen palvelun tai tuotteen luomisessa. Digitaalisen
Wordfence 2FA aktivointi parantaa verkkosivustolle sisäänkirjautumisen tietoturvaa.
Typografia tarkoittaa tekstin ja kirjainten asettelua, jonka tarkoituksena on helpottaa
Sisällöntuotannolla tarkoitetaan sisältöjen suunnittelua, tuottamista ja julkaisua – verkkosivuilla erityisesti
Liidimagneetti annetaan potentiaaliselle asiakkaalle ilmaiseksi ja vastineeksi saadaan asiakkaan sähköpostiosoite.
Ostajapersoona on yrityksen kohderyhmää edustava henkilö, jolla on tietynlaiset
Avainsanatutkimus löytää ne hakusanat, joita potentiaaliset asiakkaat käyttävät etsiessään yrityksen
Digiagentti on motivoitunut yhden miehen digimarkkinointitoimisto Espoossa, joka palvelee asiakkaitaan virtuaalisesti koko Suomessa.
© Digiagentti Oy 2025