Blogi

Copywriting

Tekstinsuunnittelua

Sisällysluettelo

Copywriting

Copywriting tarkoittaa tekstinsuunnittelua.

Otsikot kuntoon

Taitavasti kirjoitetut otsikot herättävät asiakkaan kiinnostuksen ja ohjaavat lukijaa eteenpäin ostopolulla. Tekstissä voidaan hyödyntää seuraavia otsikkoja.

  • Esiotsikko voi olla kysymys, joka ottaa kiinni asiasta, jota asiakas pohtii.
  • Pääotsikko vetoaa tunteisiin ja vihjaa ratkaisun olevan olemassa ongelmaan.
  • Alaotsikko konkretisoi ratkaisun ja antaa vinkkiä mistä se löytyy.
  • Väliotsikko jakaa leipätekstiä osiin ja rytmittää tarinan rakennetta.
67 / 100

Piditkö sisällöstä?

Jaa tämä sivu sosiaaliseen mediaan.

LinkedIn
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Etsitkö hyvää yhteistyökumppania?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää sinun tarpeista, toiveista ja tavoitteista.

Ota yhteyttä

Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden kuluessa
Juha Savilaakso
DI, KTM, Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Juha Savilaakso

Juha Savilaakso on diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri Oulun yliopistosta. Juhalla on myös jatko-opinnot Aalto yliopiston koulutusohjelmista Financial Executive ja Liiketoiminta 360 sekä yrittäjän ammattitutkinto Careeriasta. Nyt hän auttaa yrittäjiä ja yrityksiä menestymään digitaalisen markkinoinnin avulla.

Katso tapahtumat

Digiagentin kalenterista löydät kaikki tapahtumat. Rekisteröidy tapahtumaan ja tule mukaan oppimaan lisää digimarkkinoinnista.