Search
Close this search box.
Blogi

Digitaalinen palvelumuotoilu

Digitaalinen palvelumuotoilu auttaa onnistuneen digitaalisen palvelun tai tuotteen luomisessa. Digitaalisen palvelumuotoilun avulla tehdään suunnitelma, miten ja millainen palvelu toteutetaan.

Sisällysluettelo

Digitaalinen palvelumuotoilu

Digitaalinen palvelumuotoilu auttaa onnistuneen digitaalisen palvelun tai tuotteen luomisessa. Digitaalisen palvelumuotoilun avulla tehdään suunnitelma, miten ja millainen palvelu toteutetaan. Onnistuneen palvelumuotoilun avulla vastataan asiakkaiden tarpeisiin ja tuetaan samalla liiketoiminnan tavoitteita. Prosessiin otetaan mukaan asiakasyritys ja palvelun loppukäyttäjät. Asiakasymmärrys on palvelumuotoilun keskiössä, koska palveluita luodaan aina kohderyhmää varten. Palvelumuotoilussa pohditaan, millaisia tarpeita asiakkaalla on ja millainen tapa ratkaista tarpeet toisi asiakkaalle eniten arvoa. Tällä tavoin luodaan asiakkaalle entistä parempi palvelukokemus.

72 / 100

Piditkö sisällöstä?

Jaa tämä sivu sosiaaliseen mediaan.

LinkedIn
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Etsitkö hyvää yhteistyökumppania?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää sinun tarpeista, toiveista ja tavoitteista.

Ota yhteyttä

Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden kuluessa
Juha Savilaakso

Juha Savilaakso

DI, KTM, Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Juha Savilaakso on diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri Oulun yliopistosta. Juhalla on myös jatko-opinnot Aalto yliopiston koulutusohjelmista Financial Executive ja Liiketoiminta 360 sekä yrittäjän ammattitutkinto Careeriasta. Nyt hän auttaa yrittäjiä ja yrityksiä menestymään digitaalisen markkinoinnin avulla.

Katso tapahtumat

Kalenterista löydät kaikki tapahtumat. Rekisteröidy tapahtumaan ja tule mukaan oppimaan lisää digimarkkinoinnista.