Konversio-optimointi
Konversio-optimointi kasvattaa verkkosivujen kautta tulevaa myyntiä. Konversio-optimoinnissa selvitetään mikä vaihtoehto toteuttaa parhaiten verkkosivuston tavoitteet eli saa kävijät tekemään niitä toimenpiteitä verkkosivuilla jota varten verkkosivut ovat olemassa.
Konversio
Konversio tarkoittaa verkkosivustolle asetettavia myynti- tai välitavoitteita, jotka voivat johtaa haluttuun toimintaan, josta päästään haluttuun lopulliseen toimintoon eli konversioon. Verkkosivuilla konversioiden määrän lisäämisestä käytetään termiä konversio-optimointi.
A/B testaus
A/B testauksella selvitetään kumpi vaihtoehdoista konvertoi paremmin ja auttaa verkkosivustoa saavuttamaan tavoitteet paremmin.
Personointi
Verkkosivujen sisällön personointi parantaa asiakas kokemusta.