Search
Close this search box.
Blogi

Konversio-optimointi

Konversio-optimointi kasvattaa verkkosivujen kautta tulevaa myyntiä.

Sisällysluettelo

Konversio-optimointi

Konversio-optimointi kasvattaa verkkosivujen kautta tulevaa myyntiä. Konversio-optimoinnissa selvitetään mikä vaihtoehto toteuttaa parhaiten verkkosivuston tavoitteet eli saa kävijät tekemään niitä toimenpiteitä verkkosivuilla jota varten verkkosivut ovat olemassa.

Konversio

Konversio tarkoittaa verkkosivustolle asetettavia myynti- tai välitavoitteita, jotka voivat johtaa haluttuun toimintaan, josta päästään haluttuun lopulliseen toimintoon eli konversioon. Verkkosivuilla konversioiden määrän lisäämisestä käytetään termiä konversio-optimointi.

A/B testaus

A/B testauksella selvitetään kumpi vaihtoehdoista konvertoi paremmin ja auttaa verkkosivustoa saavuttamaan tavoitteet paremmin.

Personointi

Verkkosivujen sisällön personointi parantaa asiakas kokemusta.

76 / 100

Piditkö sisällöstä?

Jaa tämä sivu sosiaaliseen mediaan.

LinkedIn
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Etsitkö hyvää yhteistyökumppania?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää sinun tarpeista, toiveista ja tavoitteista.

Ota yhteyttä

Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden kuluessa
Juha Savilaakso

Juha Savilaakso

DI, KTM, Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Juha Savilaakso on diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri Oulun yliopistosta. Juhalla on myös jatko-opinnot Aalto yliopiston koulutusohjelmista Financial Executive ja Liiketoiminta 360 sekä yrittäjän ammattitutkinto Careeriasta. Nyt hän auttaa yrittäjiä ja yrityksiä menestymään digitaalisen markkinoinnin avulla.

Katso tapahtumat

Kalenterista löydät kaikki tapahtumat. Rekisteröidy tapahtumaan ja tule mukaan oppimaan lisää digimarkkinoinnista.