Asiantuntijabrändi
Asiantuntijabrändi tarkoittaa henkilökohtaista brändiä, joka rakentuu asiantuntemuksen, osaamisen ja uskottavuuden
Brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä.
Asiantuntijabrändi tarkoittaa henkilökohtaista brändiä, joka rakentuu asiantuntemuksen, osaamisen ja uskottavuuden
Henkilöbrändi tarkoittaa yksilön julkista ja ammatillista imagoa, joka perustuu hänen
Uutiskirje voi sisältää vinkkejä tuotteiden ja palveluiden käyttöön, ajankohtaisia tarjouksia
© Digiagentti Oy 2018-2025. Kaikki oikeudet pidätetään. Digiagentti on motivoitunut yhden miehen digimarkkinointitoimisto Espoossa, joka palvelee asiakkaitaan virtuaalisesti koko Suomessa. Sivukartta